Festa dels 30 anys de l'FME el 30 de setembre 2022: preparatius en marxa

22/09/2022

Pocs dies abans de la festa, ja es comença a veure bullici a l'FME i es pot avançar l'escaleta de l'acte.

Horari i descripció de la Festa dels 30 anys FME (inscripcions tancades)  Icona_Nou

Escaleta de l'acte:

20 a 21 h: ARRIBADA I ACOLLIDA (vestíbul -pati FME).

Check-in i control (recordeu portar entrada rebuda amb el codi QR) i entrada al pati, aperitiu i beguda de benvinguda. Mentrestant, a l'escenari, diferents interpretacions musicals en viu a càrrec d'estudiants FME.

20h50 a 21h30 PARLAMENTS (escenari)

El grup de Teatre FME seran els conductors de tot l'acte. En primer lloc, faran una breu intervenció teatral i posteriorment, dinamitzaran els parlaments que es clouran amb les paraules del rector de la UPC.

21h45 a 23 h SOPAR. (espai sopar)

Sopar fred servit per l'empresa de càtering Casanovas i barra de begudes.
Mentrestant, hi haurà una pantalla al costat de l'escenari on es projectaran els vídeos de felicitació dels 30 anys així com un recull d'imatges FME i altre material audiovisual dels 30 anys d'història de la Facultat.

23 h BUFADA DE PASTISSOS. (escenari)

El grup de teatre FME conduirà la part de la bufada dels 3 pastissos-cub amb el logo del 30è aniversari amb la participació del Cor de l'FME.
En aquest moment es farà la foto de grup.

23h15 a 1 de la matinada BARRA I BALL  (espai barra-música)

Barra oberta, punt de venda de marxandatge FME i ball amb música enllaunada, organitzat per la Comissió de Festes dels estudiants de l'FME.
Preus:
Cervesa = 2 €