Ja podeu venir a visitar l'exposició "Imaginary, una simfonia matemàtica" a l'FME

La inauguració va tenir lloc dimecres 22 de setembre a la tarda, amb parlaments a la sala d'actes i copa de cava al pati de l'FME.

Després de mesos d'intens treball, per fi ja podeu visitar, explorar, experimentar i gaudir de l'exposició "Imaginary, una simfonia matemàtica", un passeig visual i interactiu per l'univers de les matemàtiques, l'art, la música i la tecnologia.

Fins al 17 desembre estarà al vestíbul de la Facultat, i la podreu visitar individualment, en grup, amb guia, sense guiatge, amb el grup docent... trobareu tota la informació sobre les possibilitats de visitar l'exposició a l'apartart "Visita'ns" del web Imaginary FME.

La inauguració va ser dimecres 22 de setembre a la tarda, amb l'assistència d'unes 60 persones (col·laboradors de l'exposició, professorat i estudiantat FME, convidats institucionals...) a qui agraïm la seva presència i acompanyar-nos en aquesta important cita tant per la Facultat com també per la UPC, atès que l'exposició s'emmarca dins de les activitats de celebració dels 50 anys de la nostra universitat.

L'acte va tenir dues parts, una primera de parlaments i la segona, copa de cava servida al pati de la Facultat i visita lliure a l'exposició:

Va ser un acte presencial, distès i agradable, de retrobament després de molts mesos sense poder fer actes d'aquestes característiques i que va donar el tret de sortida d'obertura de l'exposició: Imaginem i imagineu!

Aquí deixem l'Àlbum de fotos de la inauguració, fetes pel fotògraf M. Minocri.