Ja podeu apuntar-vos per venir al Sopar del 30è aniversari de l'FME el 30 de setembre a les 20 h

08/09/2022

Estàs a un clic per inscriure't per venir a la Festa del 30è aniversari de l'FME, te la perdràs?

SOPAR DE CELEBRACIÓ DEL 30 ANIVERSARI FME AL PATI DE LA FACULTAT - 30/09/2022

Acte informal i lúdic adreçat a PDI i PAS vinculat a l'FME durant aquests 30 anys, titulats i estudiantat actual del centre, per celebrar tots junts l'efemèride. La trobada serà al pati de la Facultat, divendres 30 de setembre en horari de 20 h a 1 de la matinada. Se servirà un pica-pica a peu dret, hi haurà intervencions musicals per amenitzar la vetllada a càrrec d'estudiants de la facultat, parlaments breus i desimbolts... i es clourà amb música enllaunada "llista especial 30 anys FME", amb un recull de cançons des del 1992 fins a l'actualitat.

Inscripcions a la Festa 30è aniversari FME  Icona_Nou

Cost del sopar: 5 € estudiantat actual FME / 10 € resta de col·lectius (PDI i PAS FME, titulats actuals...).

Període d'inscripcions: de dijous 8 de setembre a divendres 23 de setembre a les 15 h.

Procediment: Clicar enllaç al formulari i seguir instruccions:

• Per als col·lectius FME-UPC, caldrà validar-se amb les credencials UPC, escollir menú convencional-vegà i fer el pagament via targeta bancària.
  • Per a la resta, caldrà indicar nom, cognoms i adreça de correu electrònic, escollir menú convencional-vegà i fer el pagament via targeta bancària.
  • Es rebrà missatge de confirmació de la inscripció, amb un document adjunt que serà l'entrada a la festa.
  • Aquesta entrada s'ha de portar-la impresa en paper o bé baixada al mòbil per poder accedir a l'esdeveniment.
  • Es contemplaran opcions veganes i altres alternatives en previsió d'intoleràncies alimentàries.

Per qualsevol incidència i consulta sobre el sopar i la festa, podeu escriure un correu a 30anysfme@event.upc.edu