Institucions de deu comunitats autònomes celebraran el 2021 "Març, mes de les matemàtiques"

"Març, mes de les matemàtiques", és un projecte de divulgació de les matemàtiques que es desenvoluparà principalment durant el tercer mes de 2021, que ha estat dissenyat per la xarxa de Divulgació Matemàtiques DIMa i finançat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la tecnologia (FECYT). Entre les activitats programades hi haurà una exposició, un concurs de fotografia escolar (que es llançarà aquest proper 16 de novembre), escapament rooms virtuals, papiroflèxia i conferències divulgatives, entre d'altres. Totes elles tenen com a protagonistes les matemàtiques i les seves aplicacions i, en particular, se centraran en la temàtica "matemàtiques per a un món millor", escollida per la Unió Matemàtica Internacional (IMU) per al 14 de març, Dia Internacional de les Matemàtiques.

Així, la inicitiva "Març, mes de les matemàtiques" amplia la celebració del Dia Internacional de les Matemàtiques a tot un mes, amb un programa amb múltiples activitats que es desenvoluparan en deu comunitats (Andalusia, Aragó, Canàries, Castella-Lleó, Catalunya, Galícia, La Rioja, Madrid, País Basc, València), amb la possibilitat d'estendre-les a altres durant el desenvolupament de el projecte.

Més informació al web de l'ICMAT.