Inscripcions obertes per a participar en les sessions de preparació de les Proves Cangur i de l'Olimpíada Matemàtica curs 2016-2017

Com a novetat d'enguany, les inscripcions es fan a través d'un formulari allotjat al web de l'FME. Les sessions començaran a finals de mes.

Com cada any, la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC organitza unes sessions específiques per a ajudar als alumnes de secundària i batxillerat interessats a enfrontar-se a les Proves Cangur i a les Olimpíades Matemàtiques amb una major preparació, a la vegada que experimentar amb nous reptes i problemes matemàtics.

Com a novetat d'enguany, les inscripcions es fan a través d'un formulari allotjat al web de la Facultat. Trobareu tota la informació a l'apartat de Secundària FME