Inscripcions obertes per a participar a les sessions de preparació de les Olimpíades i les proves cangurs a l'FME

Les sessions de preparació de les Olimpíades matemàtiques seran les primeres en iniciar-se, a partir del dia 28 de setembre.

Sessions de preparació a l'FME per a les proves Cangur i l'Olimpíada Matemàtica curs 2021-2022

Sessions de preparació per a la 58a Olimpíada Matemàtica de la SCM (curs 2021-2022)   nou

Les sessions de preparació per a l'Olimpíada organitzades des de l'FME per aquest curs es faran en línia (via google meet). El primer dia de cada sessió el telèfon 657 398691 estarà operatiu per si algú té problemes de connexió.

HI haurà dos grups:

Grup I (nou alumnat) nou

• Dimecres de 17 a 20 h.
  • Enllaç a la sessió: https://meet.google.com/rps-eauh-qnw
  • Data inici activitat: Dimecres 29 de setembre 2021
  • Professor-coordinador de les sessió: Josep Grané

Grup II (alumnat assistent d'anys anteriors) nou

• Dimarts de 18 a 20 h i divendres de 17 a 20 h.
  • Enllaç a les sessions: https://meet.google.com/cft-eiqg-rna
  • Data inici activitat: Dimarts 28 de setembre de 2021 / Divendres 1 octubre 2021
  • Professor-coordinador de les sessió: José Luís Díaz

Inscripcions: Enviar correu electrònic a deganat.fme@upc.edu (amb nom i cognoms, adreça correu electrònic, mòbil contacte, centre docent i nivell acadèmic).

Sessions de preparació per a les proves Cangur (curs 2021-2022)   nou

L'edició de les XXVII proves Cangur 2022 serà el 17 de març de 2022

Les sessions de preparació per a les proves cangur organitzades des de l'FME per aquest curs es faran en format híbrid (presencial i aula virtual (via google meet).

• Dia: De manera provisional, seran els dilluns lectius i no festius fins a la celebració de les proves
  • Hora: De 18 h a 19.30 h.
  • Inici: a determiniar
  • Lloc: Aula FME + aula virtual Google Meet
  • Adreçat a:  Alumnat de 4t ESO, 1r i 2n Batxillerat.
  • Professor- coordinador de les sessions: Anna de Mier

Per a més informació: deganat.fme@upc.edu