Informació de seguiment FME Covid-19 #EnsQuedemaCasa (20/03/2020)

20/03/2020

Comunicat del degà de l'FME a tot el col·lectiu FME (PDI, estudiantat i PAS).

Benvolguda comunitat FME,

Abans que res espero que tots vosaltres i els vostres estigueu bé.

Us escric per informar-vos de les darreres novetats, tot i que res se sap amb certesa; però deixeu-me primer que agraeixi la feina tant de PDI, Estudiantat i PAS la feina que esteu fent per adaptar-vos a la situació. Professorat, molts de vosaltres esteu fent, per primer cop a la vostra vida, vídeos, fòrums, xats, classes radiades, apunts comentats amb àudios i altres coses per adaptar temporalment la vostra docència a la no presencialitat i facilitar la vida als estudiants. Els comentaris que estem rebent per part d’ells són encoratjadors, ja que valoren molt positivament tot el que estem fent. Estudiantat, sabem que esteu treballant, més connectats que mai i recordeu que teniu les vostres caps d'estudi dels graus i els coordinadors dels màsters a la vostra disposició per qualsevol consulta, ja sigui acadèmica com més personal, d'inquietuds... aquesta situació excepcional demana tenir més empatia que mai, i per això no dubteu en fer-nos arribar el vostre feedback. PAS: fent teletreball al peu del canó, conciliant més que mai vida laboral i personal. Cal fer extensiva una felicitació especials als serveis TIC de la UTGAM, als de tota la UPC en general i a UPCNet per la bona feina que han fet, aportant-nos noves eines de teletreball i habilitant recursos dels quals fins ara no disposàvem.

A Atenea hem creat el curs “FME-Mesures extraordinàries”, on es van penjant tots els recursos que ens arriben, així com la modificació que cada assignatura ha fet de la seva planificació. En aquest punt us vull agrair, un cop més, l’esforç del professorat en enviar, en tant poc temps, les adaptacions de les assignatures. Ara ja estan totes penjades, però si hi hagués noves modificacions ho publicaríem allà mateix.

La UPC té un apartat especial on hi ha totes les informacions institucionals Comunicats en relació al coronavirus (COVID-19)

Mirarem de mantenir-vos informats de les novetats més importants. Agraint-vos un cop més la vostra bona disposició, aprofito per donar-vos una forta abraçada.

Jaume Franch

Degà FME