Inauguració del curs acadèmic 2019-2020 del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades

Serà el 17 de setembre a les 13 h a l'auditori del Vèrtex de la UPC amb la lliçó inaugural a càrrec del meteoròleg Tomàs Molina. Tothom hi és convidat!

Inauguració curs acadèmic 2019-2020 Grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la  Universitat Politècnica de Catalunya

El director de l’ETSETB, Sr. Josep Pegueroles, el degà de la FIB, Sr. Josep Fernández i el degà de la FME, Sr. Jaume Franch, es complauen a convidar-vos a la inauguració del Curs 2019/20 del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades, que tindrà lloc el dia 17 de setembre, a les 13h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

ORDRE DE L’ACTE

-          Obre l’acte el  Sr. Josep Pegueroles, director de l’ETSETB.

-          Paraules del Rector de la UPC, Sr. Francesc Torres.

-      Lliçó inaugural: Com serà el món quan us gradueu” i “Els científics de dades ja pronostiquen el temps”, a càrrec del Sr. Tomàs Molina, Cap de Meteorologia de TV3.

-          Lliurament millor expedient acadèmic de la Fase Inicial del curs 2018/19.

-          Paraules del representant dels estudiants.

-          Cloenda a càrrec del Sr. Josep Pegueroles, director de l’ETSETB