Gravació, fotos i presentació de la conferència de Geoff Vining, tret de sortida al Curs Box FME 2023-2024

La conferència va tenir lloc dijous 14 de setembre a la sala d'actes de l'FME.

Conferència “First Rate Scientist or Second Rate Mathematician?" a càrrec de Geoff Vining , full professor al Department of Statistics de Virginia Tech.

El dia 14 de setembre va tenir lloc a la Sala d’Actes de l' FME, la conferència del professor G. Geoffrey Vining, phD de la Universitat de Virginia Tech.  El professor Vining va ser el convidat per la facultat per inaugurar el curs  G. P. Box, de qui en va ser deixeble. La conferència va començar amb la intervenció del Degà, el professor Jordi Guàrdia, i va continuar amb la intervenció del professor Xavier Tort-Martorell que va introduir el conferenciant.
La part central de la conferència va consistir en l’exposició de dos projectes de la Nasa amb els quals el professor Vining ha estat involucrat. El primer girava entorn de l’estudi de la fiabilitat de recipients folrats de carboni pels quals passa gas a molta alta pressió i el segon (més recent) al voltant dels dissenys de motors de turbina a reacció.
Per a més informació:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gravació de la conferència (Canal Youtube FME)