Felicita l’FME pels 30 anys! Envia'ns el teu vídeo de felicitació

14/07/2022

Al vestíbul d'entrada de la facultat trobareu un set fotogràfic "30 anys FME" amb el logo en forma de cubs i altres objectes "FME" per utilitzar-los per les vostres felicitacions.

Com ja sabeu, la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC celebra els 30 anys i s’estan organitzant diferents accions de celebració (a l’enllaç web 30 anys hi trobareu tota la informació).

Una de les activitats és Felicita l'FME pels seus 30 anys!, una crida oberta a PDI, PAS, estudiantat (d'ara i d'abans), titulats, empreses vinculades amb la Facultat... perquè ens feu arribar les vostres felicitacions informals i divertides en format audiovisual. Us convidem a ser creatius i imaginatius: cançons, anècdotes, records personals i col·lectius, trossos de peces teatrals, acudits, poesies, reconeixements, memes...

Com han de ser els vídeos?

• Gravats en mòbil en format horitzontal, durada màxim 30 segons i en cas de moviment, d'esquerra a dreta. Poden ser individual i en grup.

Fins quan es poden enviar?

• Fins al 19 de setembre de 2022

Algun exemple?

On s'han d'enviar?

On estaran penjats?

• Al canal YouTube de l'FME. Es farà un recull especial i es passaran durant el sopar del 30è aniversari del 30/09/2022.

Les millors felicitacions tindran premi!

• Concurs Felicita l’FME pels 30 anys! Convocat per Instagram de l'FME i la Biblioteca de l'FME  amb l’objectiu de premiar els vídeos més originals i divertits. Les felicitacions que tinguin més likes podran guanyar fins a 100 €! Bases del concurs i més informació.

Al vestíbul d'entrada de la facultat trobareu un set fotogràfic "30 anys FME" amb el logo en forma de cubs i altres objectes "FME" per utilitzar-los per les vostres “performances”.  Més informació a l’apartat web Felicita l’FME pels 30 anys.