Felicita l’FME pels 30 anys! Envia'ns el teu vídeo de felicitació

Al vestíbul d'entrada de la facultat trobareu un set fotogràfic "30 anys FME" amb el logo en forma de cubs i altres objectes "FME" per utilitzar-los per les vostres felicitacions.

Com ja sabeu, la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC celebra els 30 anys i s’estan organitzant diferents accions de celebració (a l’enllaç web 30 anys hi trobareu tota la informació).

Una de les activitats és Felicita l'FME pels seus 30 anys!, una crida oberta a PDI, PAS, estudiantat (d'ara i d'abans), titulats, empreses vinculades amb la Facultat... perquè ens feu arribar les vostres felicitacions informals i divertides en format audiovisual. Us convidem a ser creatius i imaginatius: cançons, anècdotes, records personals i col·lectius, trossos de peces teatrals, acudits, poesies, reconeixements, memes...

Com han de ser els vídeos?

• Gravats en mòbil en format horitzontal, durada màxim 30 segons i en cas de moviment, d'esquerra a dreta. Poden ser individual i en grup.

Fins quan es poden enviar?

• Fins al 19 de setembre de 2022

Algun exemple?

On s'han d'enviar?

On estaran penjats?

• Al canal YouTube de l'FME. Es farà un recull especial i es passaran durant el sopar del 30è aniversari del 30/09/2022.

Les millors felicitacions tindran premi!

• Concurs Felicita l’FME pels 30 anys! Convocat per Instagram de l'FME i la Biblioteca de l'FME  amb l’objectiu de premiar els vídeos més originals i divertits. Les felicitacions que tinguin més likes podran guanyar fins a 100 €! Bases del concurs i més informació.

Al vestíbul d'entrada de la facultat trobareu un set fotogràfic "30 anys FME" amb el logo en forma de cubs i altres objectes "FME" per utilitzar-los per les vostres “performances”.  Més informació a l’apartat web Felicita l’FME pels 30 anys.