Expressa't: s'obre el termini per contestar les enquestes de valoració docent del 1Q - FME

Les enquestes estaran actives des del 4 fins al 22 de desembre del 2023.

Enquestes als estudiants del primer quadrimestre  (cal fer "scroll" per buscar l'FME)

• INICI: 4 de desembre 2023
  • FINAL: 22 de desembre 2023

Les enquestes a l’estudiantat són una eina per a la millora i l’avaluació de la docència de la UPC, que es recull quadrimestralment a través de 2 instruments: les enquestes a l’estudiantat sobre l’actuació docent del professorat i les enquestes a l’estudiantat sobre les assignatures.

L’objectiu és enquestar a la totalitat de l’estudiantat sobre la docència rebuda, tant en els estudis de Grau com de Màster.

Des de l'FME convidem a tot l'estudiantat a utilitzar aquesta eina per ajudar a millorar i avaluar la tasca docent que es desenvolupa a la Facultat.