Exposició virtual - àlbum d'imatges ' Facultat de Matemàtiques i Estadística: 30è aniversari (1992-2022)'

Recull fet per la Biblioteca de l'FME que vol ser una pinzellada en la història gràfica d'aquests 30 anys a l'FME.

Aquest recull audiovisual vol ser una pinzellada en la història gràfica d'aquests 30 anys a l'FME, sense pretendre ser exhaustiu ni complet. S'ha fet una selecció de les activitats més significatives i que conformen part dels trets identificatius del tarannà de l'FME.

Segurament hi haurà absències, omissions o algú hi trobarà a faltar activitats. Aquest és un primer tast d'aquest recopilatori, un bonic àlbum digital amb imatges d'abans i d'ara.

Un agraïment especial per la tasca feta pel personal de la biblioteca de l’FME per digitalitzar, ordenar, classificar i posar a la disposició de tothom tot aquest material.

Us convidem a clicar sobre la imatge de l'FME i a obrir l'àlbum del record, tot vostre!