Exposició de pòsters de les propostes de TFM del MESIO UPC-UB al vestíbul de l'FME

Els pòsters estaran exposats fins al 30 de juny. També estan disponibles les fotos i tota la informació actualitzada de la Jornada I+D MESIO UPC--UB que va tenir lloc el proppassat 11 de maig.

La Jornada I+D MESIO UPC-UB es va celebrar el dimecres 11 de maig de 2016, de 16:00 h a 18:00 h a la Sala de Juntes de l'FME, amb un gran èxit tant de participació d'empreses com d'estudiants.

La Jornada I+D MESIO UPC-UB permet a les empreses i a les entitats donar a conèixer els seus propis projectes d’I+D als estudiants del Màster Interuniversitari d’Estadística i Investigació Operativa UPC-UB (MESIO UPC-UB) i oferir-los la possibilitat de participar en ells mitjançant un treball final de màster (TFM).