Èxit d'estudiants FME- CFIS a les Beques de Postgrau de la Fundació "la Caixa" 2024

07/06/2024

En l'edició d'aquest any (2024), han estat guardonats 5 estudiants del CFIS, 4 dels quals són de l'FME també.

A la convocatòria de les Beques de Postgrau de la Fundació "la Caixa" 2024 han estat seleccionats 5 estudiants del CFIS, 4 dels quals són titulats del grau en Matemàtiques. S'han atorgat un total de 100 beques per a totes les destinacions a escala mundial, de les quals 35 han estat per les àrees pròpies en les quals competeix el nostre estudiantat (matemàtiques, física i enginyeria). Enllaç a la resolució de la convocatòria de beques.

En el marc d'aquesta convocatòria, compartim aquest article del diari El Mundo que fa referència a alguns dels guanyadors de l'edició 2023 de les Beques de la Caixa, dos dels quals són també alumni del CFIS-FME.  Enllaç a l'article "Los jóvenes matemáticos que son la excepción al Informe Pisa"

Volem felicitar efusivament els guanyadors, els estudiants del CFIS i de l'FME tenen un èxit aclaparador, estem tots d'enhorabona!