Plata i bronze per als equips FME-UPC al concurs Southwestern Europe Regional Contest (SWERC) 2023-2024

L'equip UPC-1 va quedar 5è (medalla de plata) i l'equip UPC-2 9è (medalla de bronze).

En l'edició d'enguany del concurs de programació SWERC (South West European Regional Contest) 2023-2024 que ha tingut lloc el cap de setmana del 27 i 28 de gener 2024 a París, els participants UPC han obtingut un excel·lent resultat:
L'equip UPC-1 va quedar 5è (medalla de plata) i l'equip UPC-2 9è (medalla de bronze), en una competició amb 107 equips de les millors universitats de la península Ibèrica, França, Suïssa, Itàlia i Israel. Tots sis són estudiants de l'FME, ja sigui al grau de matemàtiques (amb doble titulació al CFIS) o al màster MAMME. La classificació es pot veure aquí: https://domjudge.lip6.fr/public

Equip UPC-1 (medalla de plata)

Victor Conchello, Felix Moreno i Javier Nistal.

Equip UPC-2 (medalla de bronze)

Dario Martínez, Xavier Povill i Pablo Sáez.

Enhorabona pel bons resultats a tots els equips i felicitacions també al professor Salvador Roura (Departament de Ciències de la Computació de la UPC i professor de l'FME), impulsor d'aquesta iniciativa.