Estudi comparatiu de la publicació científica en les àrees de matemàtiques i estadística i investigació operativa a la UPC vs. altres universitats d’àmbit internacional (2010-2019)

Publicat aquest mes de juliol i disponible a UPCommons.

El present estudi bibliomètric utilitza criteris estrictes de metodologia bibliogràfica relacionats amb la producció científica i el seu impacte, sempre dins el context de les eines disponibles. Tant la quantitat com el nivell de la producció científica en matemàtiques i estadística situa la UPC en els primers llocs de les universitats de l’Estat en aquest àmbit, i en una posició molt sòlida en el context internacional.

El document ha estat elaborat per la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté,la Biblioteca de l’FME i el Departament de Matemàtiques de la UPC i està disponible a UPCommons.