FEM TEATRE FME: Àlbum de fotos i noves actuacions

Enguany, la Companyia ens ha obsequiat amb 3 delicioses obres estrenades a l'FME: si no les vau poder veure, dues d'elles les tornen a fer al VIII Festival de Teatre Universitari de Barcelona, del 19 al 27 de maig.

Enguany la companyia FEM TEATRE FME ha estrenat 3 obres de teatre que es van poder veure a la sala d'actes de l'FME el divendres 13 i dimecres 18 de maig.

Aquí teniu algunes fotos de les obres:

La mujer judía i "Arte": 13/05/2022 15 h a la sala d'actes FME

Los Palomos: 18/05/2022 13 h a la sala d'actes FME.

I per tothom que vulgui veure les obres, preneu nota a l'agenda: La companyia participa en el VIII festival de Teatre Universitari de Barcelona i actua els dies següents:

• 19/05/2022 a les 19 h: Arte, de Yasmina Reza, dirigida per Adrià Lisa. Sala d'actes EPSEB de la UPC.
  • 27/05/2022 a les 19 h: Los Palomos, de Alfonso Paso, dirigida per Àlex Pina. Sala d'actes EPSEB de la UPC.

Si no vau tenir oportunitat de veure-les a l'FME, no dubteu en anar-hi, quin nivell! Molta sort a tots els actors i actrius, no només hi ha talent matemàtic a l'FME.