Espectacular resultat dels 4 representats dels Països Catalans a la 38a edició de l'Olimpíada Iberoamericana de Matemàtiques (OIM) 2023

3 dels participants guanyadors són estudiants de 1r del grau en Matemàtiques FME-CFIS.

Espectacular resultat dels 4 joves olímpics a la 38a edició de l'Olimpíada Iberoamericana de Matemàtiques (OIM), que va tenir lloc a Rio de Janeiro (Brasil):

• Roger Lidón arriba a la tercera posició entre els 82 participants.
  • Darío Martínez i Ruben Carpenter empaten al lloc número 5.
  • Jordi Ferré queda vuitè amb la primera plata després dels set ors.
Espanya és l'estat amb més ors, 3 d'un total de 7. A més, l'equip espanyol va rebre el Premi especial Copa Puerto Rico com a equip que més millora resultats anteriors.
En Roger Lidón (Badalona, exalumne de CiMS), en Darío Martínez (València) i en Jordi Ferré (L'Ametlla del Vallès, exalumne de CiMs) són alumnes de la FME (CFIS). En Ruben Carpenter (Barcelona, exalumne de CiMs) ha anat a estudiar a la Universitat de Yale amb una beca.
A més, tant en Roger Lidón com en Darío Martínez també han participat en les olimpíades d'informàtica.
Enhorabona a tot l'equip!!