Resolució de Junta de Facultat de l'FME en suport al professor Andreu Mas-Colell

Si formeu part de la comunitat FME podeu mostrar la vostra adhesió a aquesta resolució a través d'un formulari de suport.

Resolució de suport al professor Andreu Mas-Colell de la Junta de Facultat de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC

La Junta de Facultat de l'FME, convocada de manera extraordinària dijous 8 de juliol de 2021 a les 11h15 a petició d'un grup de membres de la mateixa, ha decidit l'aprovació del següent escrit de suport al professor Andreu Mas-Colell:

La Junta de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, reunida en sessió extraordinària, denuncia el procediment sancionador dut a terme pel Tribunal de Cuentas contra el Professor Andreu Mas-Colell.

La Junta considera que és un procediment del tot injustificat, ple d'irregularitats, que atempten contra el dret de presumpció d'innocència i el dret a un judici just.

El professor Mas-Colell sempre ha estat fortament vinculat a la nostra Facultat. La Junta de Facultat de l'FME li vol fer arribar la nostra gratitud i la nostra solidaritat.

Si formeu part de la comunitat FME podeu donar suport a aquesta resolució a través d' aquest formulari  (cal que estigueu validats amb les vostres credencials UPC)

El vostre nom i cognom es publicaran a l'apartat web de l'FME que s'ha creat per recollir els suports cap a aquesta iniciativa.