Es presenta el nou programa de Patrocini de l'FME

09/05/2024

En el marc del Fòrum FME-Empresa, la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC va presentar aquest programa de patrocini amb l’objectiu d’associar-se amb empreses que vulguin implicar-se en el desenvolupament del nostre estudiantat i en la nostra vida acadèmica i social.

El nou programa vol buscar empreses que vulguin associar-se amb la Facultat i implicar-se en la millora del centre a diversos nivells: formació bàsica, equipaments, activitats d’inserció laboral, col·laboracions tecnològiques.

Es proposen 3 modalitats de patrocini (Modalitat Euclides, Noether i Gauss) amb diferents rangs d'accions i d'aportacions econòmiques. En totes les modalitats, el 10% de les aportacions econòmiques es destinarà al Fons d’Equitat de l’FME, amb el qual es finançaran iniciatives de caràcter social.

Descarregueu-vos el nou Programa de Patrocini FME 2024

Més informació a l'apartat web d'empresa