Es busquen estudiants FME dels darrers cursos com a informadors/es del Saló de l'Ensenyament 2024

Us animem a participar-hi, sou els millors prescriptors dels estudis FME!

Convocatòria de beques d'aprenentatge pel Saló de l'Ensenyament (13-17 març 2024) per ser informador/a per assessorar, animar i resoldre dubtes a l'alumnat de batxillerat interessat a estudiar matemàtiques i estadística a l'FME.
Us passem totes les dades i us animem a participar-hi!
És la convocatòria número 8892 i l'enllaç directe és: https://millot.upc.edu/CONV/indexBeques/beaView/8892
Dades de la beca:
  • Dues setmanes: del 4 a 17 de març.
  • 25 hores setmanals
  • Dates del Saló de l'Ensenyament: del 13 al 17 de març.
  • La beca inclou, com a mínim, una jornada de formació obligatòria (a més de la formació que els feu els centres) que tindrà lloc al Vèrtex.
  • L'horari serà matí o tarda i s'acordarà entre l'estudiant/a i el Servei de Comunicació, tot garantint l'atenció en l'horari d'obertura del Saló.