Els treballs d'ESO guanyadors del Planter, seleccionats per la final de la Fase Nacional Incubadora de Sondeos y Experimentos!

28/06/2021

La Final de la Fase Nacional tindrà lloc el 30 de juny al matí en format virtual. Els equips de l'INS Caterina Albert de Barcelona i del Col·legi Regina Carmeli de Rubí ja estat escalfant motors per assajar la presentació. Això ja és un èxit!

Els treballs d'ESO guanyadors del concurs Planter de Sondeigs i Experiments 2021, seleccionats per la final de la Fase Nacional Incubadora de Sondeos y Experimentos!

Els treballs "Pelar patates", presentat per les alumnes de 2n d'ESO Alba Suárez, Marta Aguado i Aina Ruiz (tutoritzades pel professor Andreu Moreno) de l'Institut Caterina Albert de Barcelona i "El soroll i com afecta a la nostra salut", presentat per l'alumnat de 3r ESO Emma Ortiz, Irene González, Laura Albert, Mar González i Víctor Pinedo (equip tutoritzat per la professora Maria Josep Freixanet) del col·legi Regina Carmeli de Rubí, han estat seleccionats per la final de la Fase Nacional Incubadora de Sondeos y Experimentos que organitza cada any la Sociedad de Estadística e Investigación Operativa SEIO.

Enguany la Fase Nacional tindrà lloc el 30 de juny en format virtual, i el procediment s'ha modificat respecte anys anteriors (format presencial) per adaptar-se a aquesta nova modalitat: s'han escollit 3 treballs de cada categoria entre totes les diferents fases locals (entre 7 i 8 comunitats hi han participat) que seran els que passaran a la final per decidir el treball guanyador d'entre aquests 3 seleccionats.

• La trobada es farà a través de la plataforma Zoom i es retransmetrà pel canal YouTube.
  • La celebració de la Fase Nacional començarà a les 9: 30h amb el sorteig de l'ordre d'actuació dels diferents treballs.
  • A continuació començaran les exposicions per categories. Cada grup disposa de 15 minuts per a l'exposició de la feina i 5 minuts de debat amb el tribunal. Al finalitzar les presentacions, el jurat es reunirà per deliberar.
  • El jurat comunicarà els guanyadors entre les 13h30-14 h.

Mentre el jurat delibera, es decidirà el Premi del Públic: Els vídeos de tots els treballs guanyadors de les diferents fases locals es poden visionar aquí, al web de la SEIO (Concurs Incubadora de Sondeigs i Experiments) perquè tots els participants puguin veure'ls.

Al principi de l'acte final del dia 30 de juny, es proporcionarà un enllaç per poder realitzar la votació. Cada equip pot emetre un vot per al vídeo que consideri millor.També poden votar l'organitzador / a de cada fase local. El vídeo guanyador del premi del públic tindrà un obsequi especial: L'empresa Alsa regalará a l'equip guanyador i la seva família el trajecte (anada i tornada) amb autobús a la destinació que desitgin.