Els graus i màsters FME presents al Saló de l'Ensenyament i al Saló Futura 2022

Enguany, ambdós salons tornen al format presencial, amb tot un equip de becaris - informadors que atendran els dubtes dels assistents sota el guiatge del Servei de Promoció i Comunicació de la UPC.

Els graus i màsters FME presents al Saló de l'Ensenyament i al Saló Futura 2022

Amb el lema ‘Sense límits! Estudia a la UPC’, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) presenta els 65 graus universitaris que impartirà el curs 2022-2023 a la nova edició del Saló de l’Ensenyament, l’aparador dels estudis superiors més important de Catalunya, que se celebrarà del 16 al 20 de març als palaus 1 i 2 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona.

Els graus de Matemàtiques i Estadística UB-UPC estaran atesos per les becàries-informadores Raquel Jiménez (GE UB-UPC) en el torn de matí i la Marta Gutiérrez (GM) en el torn de tarda.

Per part del grau en Ciència i Enginyeria de Dades, hi haurà l'Àlex Ferrando al matí i la Laura Sáez a la tarda.

Molta sort i encert a tots ells!

Tota la informació aquí. i notícia web UPC.