Els estudis de Matemàtiques i Estadística de la UPC presents al Saló de l'Ensenyament 2023

15/03/2023

Del 15 al 19 de març, Informadors i professorat desembocaran al Saló per atendre el futur alumnat interessat a estudiar els graus que es poden cursar a l'FME. Ens trobareu a l'espai de Ciències Aplicades

El ‘territori UPC’, de nou al Saló de l’Ensenyament

La Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) presenta els 65 graus universitaris en els àmbits de l’Enginyeria, l’Arquitectura, les Ciències i la Tecnologia que s’impartiran el curs 2023-2024 a la nova edició del Saló de l’Ensenyament, que tindrà lloc del 15 al 19 de març al Palau 1 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona (estand 429).

Els graus de Matemàtiques, Estadística i Enginyeria de Dades els trobareu a l'apartat de Ciències Aplicades de l'estand.

Nova ‘app’ per al futur estudiantat
La UPC aposta aquest any per pràcticament eliminar el paper com a mitjà d’informació al futur estudiantat, en una acció per reduir al màxim l’impacte ambiental. En la mateixa línia, la Universitat estrena una nova funcionalitat de l’App UPC amb un espai d’informació específic per al futur estudiantat, amb accessos directes a l’oferta d’estudis de grau; al portal del web UPC enfocat al futur estudiantat; al calendari de jornades de portes obertes de les escoles i facultats, i un formulari on poder fer arribar consultes.

L’App UPC està disponible a Apple Store i Google Play.

Més informació al web de la UPC.