Els 3 equips guanyadors del concurs El Planter d'Estadística participen a la VIII Fase Nacional del concurso "Incubadora de Sondeos y Experimentos" a Cantàbria

El concurs tindrà lloc del 27 al 29 de juny a Santander, organitzat per l'Instituto Cántabro de Estadística (ICANE) i per la Sociedad de Estadística e Investigación Operativa Española.

Com cada any (i ja en van 8 edicions), tots els guanyadors de les fases "locals" del concurs de treballs d'estadística Incubadora de Sondeos y Experimentos (que a Catalunya l'anomenem Planter de Sondeigs i Experiments) participen a la Fase Nacional, on se citen els millors treballs de les 3 categories (1r i 2n d'ESO, 3r i 4t d'ESO i Batxillerat i CCFF) per definir els guanyadors absoluts de la VIII edició. Molta sort als 3 equips catalans!

Els representants catalans a la Fase Nacional són els guanyadors de l'edició del Planter d'enguany:

Categoria 1r i 2n d'ESO

Títol treball:

Cargols silvestres versus cargols de granja

Tutora: Sílvia Salvador

Alumnes: Aran Capdevila, Pau Buscall, Queralt Santacreu i Raquel Martín.

IES Serra de Noet (Berga)

Categoria 3r i 4t d'ESO

Títol treball:

Estadística i Fermi, els pilotes i les canyes de pescar de Formentera

Tutora: Lucía Bayo

Alumnes: Hatim Ben Hamza i Isam Buhia.

IES Marc Ferrer (Formentera).

Categoria Batxillerat

Títol treball:

To What extent having previous information changes your answer in general knowledge questions

Tutora: Mireia Vinyoles

Alumnes: Míriam Lorenzo, Laura Adell i Ariadna Sorribas.

Aula Escuela Europea (Barcelona)