El treball "Cargols silvestres versus cargols de granja" de l'Ins Serra de Noet de Berga guanya el 1r premi de la VIII 'Fase Nacional del concurso Incubadora de Sondeos y Experimentos' tipus Planter

La trobada va tenir lloc els dies 27, 28 i 29 de juny a Santander, i l'equip de Berga es va emportar els 1.000 € del premi de la categoria de 1r i 2n d'ESO.

L''Instituto Cántabro de Estadística' - ICANE, en col·laboració amb la Societat d'Estadística i Investigació Operativa (SEIO), va organitzar la VIII Fase Nacional dels concursos tipus "Incubadora de Sondeos y Experimentos", que va tenir lloc a finals de juny a Santander.
En aquesta trobada hi van participar els alumnes i professors tutors guanyadors de les 14 fases locals de les diferents comunitats de l'Estat en les modalitats d'ESO i Batxillerat. Entre participants i acompanyants l'esdeveniment va comptar amb més de 200 assistents.

La Delegació catalana va estar representada pels guanyadors de la 9a edició del Planter de Sondeigs i Experiments:
i l'equip català de l'INS Serra del Noet de Berga, amb el treball "Cargols silvestres versus Cargols de granja" va ser el guanyador absolut de la catetoria de 1r i 2n d'ESO.

Enhorabona especial a l'Aran, el Pau, la Querlat, la Raquel i la Sílvia com a tuotra de l'INS Serra del Noet per l'èxit obtingut i moltes felicitats també a la resta de la Delegació catalana, ens consta que ha estat una molt bona experiència per a tots plegats!