El professor Xavier Cabré, Premi Frontiers of Science

El premi ha estat atorgat juntament amb Alessio Figalli, Joaquim Serra i Xavier Ros-Otón per un article publicat a Acta Mathematica, i atorgat per l'International Congress of Basic Science que se celebra a Beijing.

El professor del DMAT i investigador ICREA, Xavier Cabré, juntament amb els investigadors Alessio Figalli i Joaquim Serra (ETH de Zúrich) i Xavier Ros-Otón (Universitat de Barcelona) han estat distingits amb el premi Frontiers of science en la modalitat de “Càlcul de variacions i control òptim”, pel seu treball “Stable solutions to semilinear elliptic equations are smooth up to dimension 9” publicat a la prestigiosa revista Acta Mathematica.
Joaquim Serra i Xavier Ros-Otón són matemàtics formats a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC i membres, doncs, de l'àmplia "comunitat matemàtica UPC". Figalli, Ros-Oton i Joaquim Serra, també han estat premiats per l'article “Generic regularity of free boundaries for the obstacle problem”, publicat a Pub. Mathématiques IHÉS.

Premis Frontiers of science són atorgats per l’International Congress of Basic Science que se celebra a Beijing, enguany, del 16 al 28 de juliol, amb el Lema "Fent avançar la ciència per la humanitat".
Trobareu tota la informació detallada al web del Dept. de Matemàtiques de la UPC.