El professor Pere Pascual, guardonat amb la Distinció Jaume Vicens Vives 2018 a la Qualitat Docent de la Generalitat

El professor Pere Pascual, del Departament de Matemàtiques de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha estat guardonat amb la prestigiosa Distinció Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya en la seva modalitat individual, destacant la seva trajectòria docent en l'àmbit de les matemàtiques dirigides a enginyers, estadístics i matemàtics, així com per l'impuls del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) i de la Càtedra Mir-Puig.

Aquest important premi, dotat amb 20.000 euros, es lliurarà el proper 6 de setembre, durant l'acte d'inauguració del nou curs acadèmic 2018-2019. L'import atorgat a cada persona i projecte guardonats s'haurà de destinar a projectes d’innovació o de millora docent.

El professor Pere Pascual va ser degà de l'FME des del 1997 fins al 2003, ha estat director del CFIS i recentment ha rebut el Premi del Consell Social UPC a la Qualitat Docent Universitària 2018 per la seva trajectória. Actualment en professor Pascual és el director de la recent creada Càtedra Mir-Puig per al foment de les Matemàtiques, gràcies a l'acord entre la Fundació Cellex i la UPC.

Més informació.

Des de l'FME ens n'alegrem moltíssim, distinció merescuda i molt celebrada. Enhorabona Pere!