El professor Marc Noy rep la medalla Narcís Monturiol 2018

25/09/2018

Aquests guardons reconeixen el mèrit científic i tecnològic de persones i entitats que han contribuït al desenvolupament de la ciència i la tecnologia a Catalunya.

El professor Marc Noy Serrano, catedràtic del Departament de Matemàtiques de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha estat reconegut amb la Medalla Narcís Monturiol 2018. Aquests guardons, instituïts per la Generalitat l’any 1982, volen distingir les persones i entitats que han contribuït de manera destacada al desenvolupament de la ciència i la tecnologia a Catalunya.

En el cas del Marc Noy, es destaca les seves contribucions principals en combinatòria i teoria de grafs, l'obtenció del Premi de Recerca 2012 de la Fundació Alexander von Humboldt i promotor i primer director de la Barcelona Graduate School of Mathematics-BGSMath.

En Marc Noy ha estat sempre molt vinculat a l'FME, tant a nivell de docència com també a nivell d'equip directiu de la Facultat, essent cap d'estudis de Matemàtiques durant el període 2009-2012.