El professor Josep Ginebra continuarà al capdavant del Departament d'Estadística i Investigació Operativa

El proppassat 26 d'octubre va ser nomenat de nou director del Departament d'EIO, càrrec que ja ocupa des de setembre del 2012.

Josep Ginebra, director del Departament d’Estadística i Investigació Operativa

Enginyer industrial per la UPC a l’ETSEIB, doctor en estadística per la Universitat de Wisconsin-Madison i catedràtic d’universitat, Josep Ginebra combina les tasques de direcció amb les de docència a l’ETSEIB i a l’FME. Com a investigador, fa recerca sobre els fonaments de l’estadística, l’anàlisi de dades Bayesianes i els models per a dades discretes, amb aplicacions a l’anàlisi de resultats electorals, de l’estil literari i de l’ecologia. Forma part del grup de recerca Anàlisi de Dades Complexes per a les Decisions Empresarials (ADBD), anteriorment anomenat Grup de Recerca en Estadística Aplicada (GRESA).