El grau en Matemàtiques de l'FME revalida l'acreditació d'excel·lència

24/01/2023

El GM ja va ser acreditat en excel·lència l'any 2016 i ara tocava tornar a passar pel procés d'acreditació.

El grau en Matemàtiques (GM) de l'FME ha revalidat l'acreditació d'excel·lència

Abans dels sis anys a comptar des de la seva implantació inicial (o darrera acreditació), les titulacions s’han de sotmetre al procés d’acreditació (procés VISMA d'avaluació de les titulacions). A partir d’un informe d’avaluació elaborat pels responsables acadèmics de la titulació i una visita externa per part d’un Comitè d’Avaluació Externa nomenat per AQU Catalunya, s’emet un informe de valoració del funcionament del programa formatiu. En el cas del GM, l'acreditació va ser el juliol del 2016 i, per tant, al llarg del 2022 es va iniciar el procés d'acreditació que va culminar el passat mes de novembre-
A l'espera de rebre el certificat i el segell de l'AQU Catalunya de l'acreditació del 2022 (informació que estarà ubicada a l'apartat web Facultat/Qualitat/Avaluació de les titulacions), posem a l'abast l'informe abreujat amb el dictamen, signat el 24 de novembre de 2022.

Amb la revalidació, l'FME continua tenint tots els estudis acreditats en excel·lència, tant els que gestiona directament (GM i màsters MESIO i MAMME) com també el grau interuniversitari en Estadística, gestionat de manera compartida amb la UB.