El Claustre Universitari aprova la reestructuració dels departaments de la UPC

El Claustre Universitari de la UPC, reunit en sessió ordinària el 16 de desembre, ha acordat iniciar el procés de reestructuració dels departaments de la Universitat i ha encarregat al Consell de Govern que adopti els acords pertinents per impulsar-la, d’acord amb les línies mestres definides en el document aprovat. En la mateixa reunió, el rector Enric Fossas ha presentat l’Informe sobre la política universitària i el seu programa d’actuació.

El debat sobre l’estructura departamental de la UPC va ser un dels punts de l’ordre del dia de la sessió ordinària del Claustre Universitari del 16 de desembre, a fi de revisar, actualitzar i simplificar l’estructura actual dels departaments de la UPC per fer-la més operativa, àgil i flexible, superar multiplicitats i encarar millor el futur.

Aquesta reestructuració afecta de ple els quatre departaments de Matemàtica Aplicada, que es veurien unificats en un, llevat el de Matemàtica Aplicada III, que es vincularia amb l'Escola de Camins.

Trobareu més informació aquí.