El 24 d’abril, Jornada de Portes Obertes virtual a l'FME

S'hi presentaran els graus en Matemàtiques, el d'Estadística UB-UPC i el de Ciència i Enginyeria de Dades.

El 24 d’abril 2020, primera Jornada de #PortesObertesUPC virtual a l'FME

JPO del grau en Matemàtiques UPC

JPO del grau en Estadística UB-UPC i doble grau Estadística-Economia UB-UPC

JPO del grau en Ciència i Enginyeria de Dades UPC

• En totes les sessions hi participaran professorat i estudiantat dels diferents graus.
  • Cal inscripció prèvia. Abans de la sessió rebreu un enllaç al vostre correu d'inscrpció per connectar-vos ( via Google Meet).
  • La sessió consisteix en una presentació de l'estudi i un torn obert de preguntes on participa estudiantat i professorat del grau, compartint les seves experiències durant els estudis i les seves ambicions professionals.
  • La sessió no podrà ser gravada ni es podrà difondre públicament, parcialment o totalment, a Internet (Youtube, Xarxes Socials, etc.) o qualsevol altre mitjà.

Més informació a deganat.fme@upc.edu  JPO FME