"Dona nom a una aula de l'FME": participa a l'enquesta per decidir quina serà l'"Aula Florence Nightingale" de l'FME!

14/10/2020

La comunitat FME (estudiantat, PDI i PAS) podrà escollir una de les 14 aules de teoria per anomenar-la "Aula Florence Nightingale". El resultat es publicarà el dia 20 d'octubre, Dia de l'Estadística a Catalunya - "World Statistics Day"

Avui, en l'acte d'inici del curs FME 2020-2021 dedicat a l'estadística Florence Nightingale s'ha donat a conèixer una iniciativa participativa que s'enceta aquest curs: amb el títiol "Dona nom a una aula de l'FME", cada any s'anirà denominant aules de la facultat amb el nom de la matemàtica/estadística o matemàtic/estadístic del curs.
La sistemàtica serà ben simple: La comunitat FME (estudiantat, PDI i PAS) podrà escollir una de les 14 aules de teoria per anomenar-la "Aula Florence Nightingale" a través d'emplenar aquesta breu enquesta   https://forms.gle/Aoj9iGBBYZhW1Pfz5 (utilitzeu l'adreça upc.edu).
Podeu participar a partir d'ara mateix i fins al dia 19 d'octubre a les 14 h. El dia 20 d'octubre, Dia de l'Estadística a Catalunya - "World Statistics Day", s'anunciarà quina aula ha resultat la més votada. Ah! i entre tothom que participi es farà un sorteig i el guanyador o guanyadora rebrà un pack especial "Florence Nightingale".