Dimecres 8 de maig, Fòrum FME-Empresa 2024

Amb 25 empreses apuntades, enguany arriba amb novetats importants: s'allarga l'activitat de les 12 fins a les 17 h, amb estands al vestíbul i xerrades de presentació a la sala de juntes: Estudiantat FME, no us ho perdeu!

Aquesta iniciativa és una oportunitat perquè les empreses i institucions coneguin de prop les habilitats i capacitats professionals dels nostres futurs i recentment titulats en Matemàtiques i Estadística, uns perfils molt versàtils i altament qualificats que compten amb un satisfactori índex d’inserció laboral.

Dimecres 8 de maig - vestíbul FME (de 12 a 17 h)

Una altra de les novetats d'enguany és que hi ha diferents modalitats de participació d'empresa (VIP, estàndard i bàsica).

Les 3 empreses VIP inscrites són:

Aily Labs
IA

Comunicación La Magnética S.L
Màrqueting digital + Business Intelligence

Lifeware Europe
Software Engineering

Soc estudiant i m'interessa assistir-hi. Què he de fer?

Venir el dia 8 de maig amb una llista de dubtes i preguntes per adreçar a les empreses participants... i no t'oblidis de portar diversos exemplars del teu CV imprès per poder-lo lliurar! Per anar-hi ben preparat, pots apuntar-te a la sessió " Taller: Prepara't per al Fòrum d' Empresa FME" del dia 7 de maig.

Més informació a: relacions.laborals.fme@upc.edu  #forumFME