Dates de preinscripció i admissió per al Doctorat en Bioinformàtica

La preinscripció s'obre l'1 de març fins al 15 de maig. I la notificació de l'admissió s'emetrà a partir de l'1 de juny de 2018.

DOCTORAT EN BIOINFORMÀTICA

Aquest programa de doctorat dona continuïtat formativa als estudis existents o programats als nivells de grau (interuniversitari) i màster (en diverses de les universitats) en bioinformàtica i s’adreça als estudiants que volen fer recerca en bioinformàtica.

Dates de preinscripció i admissió:

Període 1:

• Obertura preinscripció: 1 de març
    Tancament preinscripció: 15 de maig
    Notificació admissió 1 de juny

Període 2:

• Obertura preinscripció: 1 de setembre
  • Tancament preinscripció: 15 novembre
  • Notificació admissió: 1 de desembre

La bioinformàtica és una disciplina transversal que està experimentant una expansió molt important, tant acadèmicament com professionalment (en els àmbits hospitalari, farmacèutic, biotecnològic, agroalimentari, etc.), i que té una base molt important a Catalunya. Amb aquesta visió d'àrea estratègica fortament interdisciplinària i amb un marcat potencial traslacional, la Bioinformatics Barcelona Association (BIB), que reuneix universitats, centres de recerca i empreses, és una de les institucions promotores d'aquest programa de doctorat (http://www.bioinformaticsbarcelona.eu/). La universitat coordinadora és la UAB, per bé que hi participen la UPC, la UdLL, la UdGirona, la Ude Vic i la UOC.

Coordinació del programa

GUADALUPE GOMEZ MELIS
Email: direc.doctorat.bioinformatica@upc.edu

Responsable administratiu/va