Curs d'estiu d' Algorísmia i programació a l'FME

Del 18 al 22 de juliol a l'FME de 9 a 18 h amb pausa per dinar i és gratuït. Places limitades i inscripcions obertes!

Enguany hi ha un curs, Algorísmia i programació, l’objectiu general del curs és aprendre a programar en el llenguatge C++, i a resoldre problemes algorísmics amb ordinador.

Aquest curs està adreçat als estudiants de secundària i batxillerat, en particular aquells amb molta facilitat per a les matemàtiques, bona capacitat de raonament, etc. Lògicament, això inclou (però no està limitat a) els estudiants amb bons resultats en proves com les Olimpíades Matemàtiques i/o Físiques, Cangur, etc.

No és necessari tenir coneixements previs de programació per assistir al curs (els estudiants se separaran en funció dels seus coneixements previs).

• Lloc: Facultat de Matemàtiques i Estadística
  • Horari: De dilluns a divendres, de 9 a 18, amb una pausa per dinar. Divendres s’acabarà abans de dinar.
  • Preu: Gratuït.

Més informació i inscripcions al web: https://algoprog.jutge.org/