Crida per incorporar temes matemàtics a la Viquipèdia

Es busca estudiantat avançat de Matemàtiques per a col·laborar en un projecte de l'Institut d'Estudis Catalans. La col·laboració, remunerada, s'ha de portar a terme entre juliol i setembre del 2021.

Crida per incorporar temes matemàtics a la Viquipèdia

Es busca estudiant avançat de Matemàtiques per a col·laborar en un projecte de l'Institut d'Estudis Catalans, en particular, buidat de temes matemàtics a la Viquipèdia.

Es tracta de traslladar a un full Excel l'arbre de les pàgines de la Viquipèdia sobre temes matemàtics, per exemple les que pengen de https://ca.wikipedia.org/wiki/Categoria:Branques_de_les_matem%C3%A0tiques.

Seria una feina d'unes 50 hores, que es pagaria a 10€ (bruts) l'hora i que es faria en règim de teletreball sota la direcció de Joan Solà-Morales (jc.sola-morales@upc.edu). Hauria de fer-se durant el període juliol-setembre de 2021.

Es necessiten coneixements generals de matemàtiques, com els que es tenen cursant un grau de Matemàtiques i coneixement de Microsoft Excel a nivell d'usuari. Altres eines informàtiques també podrien ser útils, especialment per a emmagatzemar i processar dades ordenades en arbres, però l'us d'aquestes altres eines en principi no està previst.

Els possibles interessats han d'escriure a J. Solà-Morales abans del 20/06/2021 adjuntant un CV general i un escrit breu d'interès, motivació i experiència en temes similars, si escau.