Crida al professorat per participar en els tribunals de la Prova Accés a la Universitat - PAU 2024

Les inscripcions són des del 18 de gener fins al 2 de febrer de 2024.

Del 18 de gener i fins el 2 de febrer de 2024, s’obre el període d’inscripció per sol·licitar la participació del professorat en els tribunals de la PAU 2024.

Les proves tindran lloc:
  • Per a la convocatòria ordinària (juny): el dimarts 4, dimecres 5 i dijous 6 de juny.
  • Per a la convocatòria extraordinària (setembre): el dimarts 3, dimecres 4 i dijous 5 de setembre.
Per tal de garantir la màxima diversitat en la procedència dels correctors i vigilants dels tribunals, i atès que hi pot participar tot el personal docent universitari que compleixi la correspondència entre l’àrea de coneixement i/o titulació amb les matèries de la PAU, es fa una crida entre el professorat FME per fer-ne difusió.
La sol·licitud per participar s’ha de formalitzar mitjançant el portal del professorat  https://accesnet.gencat.cat/professorat

Tota la informació la trobareu en aquest enllaç.