Cribratges de la COVID-19 al Campus Sud de la UPC

14/04/2021

Tindran lloc a partir del 19 d'abril a l'ETSEIB i tot l'estudiantat, PDI i PAS de l'FME hi estan cridats a particpar-hi de manera voluntària i sense cost.

Cribratges de la COVID-19 al Campus Sud de la UPC

Els tests de detecció de la COVID-19 que es fan a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) són proves de caràcter voluntari i sense cost, adreçades a l’estudiantat, el PDI i el PAS, que siguin asimptomàtics i no hagin estat vacunats. Els tests serveixen per detectar casos asimptomàtics de COVID-19 o determinar si la persona ha passat ja la malaltia. Al Campus Nord ja es van iniciar la setmana passada. Notícia al web de la UPC.

Al Campus Diagonal Sud les proves seran del 19 a 23 d’abril, de 9 a 14 hores, al vestíbul de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB). Tothom interessat en fer-se la prova podrà recollir el "kit" a la consergeria de l'ETSEIB i retornar-los del 19 al 23 de les 9h a les 14h. Es necessitarà Targeta Sanitària o DNI, per entregar els testos ja fets.