"Costos de producció: causa o excusa de la crisi de preus de l’electricitat?" Article del professor de l'FME F. Javier Heredia Cervera

25/01/2022

Publicat el 18 de gener 2022 al blog 5Cèntims.Cat de la Societat Catalana d'Economia de l'IEC.

Si voleu entendre una mica més el tema del mercat i els preus de l'electricitat, aquest article del professor de l'FME F.Javier Heredia Cervera ho explica: "Costos de producció: causa o excusa de la crisi de preus de l’electricitat?"

Article publicat el 18 de gener 2022 al blog 5Cèntims.Cat de la Societat Catalana d'Economia de l'IEC.

F-Javier Heredia Cervera, llicenciat en Ciències Físiques, doctor en Investigació Operativa. Professor titular d’universitat al Departament d’Estadística i Investigació Operativa de la UPC. Imparteix classes d’optimització matemàtica i de sistemes i mercats elèctrics a diversos graus i màsters de la Facultat de Matemàtiques i Estadística, la Facultat d’Informàtica (UPC) i la Facultat d’Economia i Empresa (UB). És membre del Group on Numerical Optimization and Modeling de la UPC i col·labora amb el grup d’economia de l’energia de l’Institut de Recerca d’Energia de Catalunya (IREC).