Convocatòria per la sessió fotogràfica per l'Orla 2016

La sessió fotogràfica tindrà lloc el dimecres dia 13 d’abril de 2016 matí i tarda a la sala de juntes de l’FME. Més endavant es concretarà l'horari detallat de la sessió.

A qui s'adreça?

A tots els estudiants que reuneixen els requisits per sortir al l'orla (consulteu el llistat). En aquesta llista hi apareixen  els estudiants ja titulats durant aquest curs (2015/16) o bé estudiants que estan "en condicions de titular-se" aquest curs.

En cas que trobeu a faltar a algú que penseu que també hauria d'aparèixer a la llista, podeu presentar al·legacions, enviant un correu electrònic a Secretaria de Deganat  deganat.fme@upc.edu. Teniu temps fins el proper 7 d’abril 2016.

Qui ho fa?

L’empresa encarregada és Orlarium, que ja ho va fer l’any passat. Adjuntem el seu catàleg on hi trobareu condicions i de preus, per tal que el dia 13 d’abril tingueu ja decidit quina “pack” escollir.

Us recomanem que porteu camisa blanca.

I si no es pot anar a la sessió de fotos del dia 13 d'abril?

En cas que no pugueu venir el dia 13 d’abril, us podeu posar en contacte directament amb l'empresa Orlarium, Núria Pujadas: telèfon/Whatsap 601 025 095 o bé per correu electrònic: nuria@orlarium.com.

Indiqueu nom i titulació de l'orla, i us donaran les indicacions adients, ja sigui per anar directament a l’estudi fotogràfic per a fer la foto o bé us especificaran els requisits necessaris perquè els envieu una foto amb la resolució i el format adient.