Convocatòria per a l’elecció dels representants al Claustre Universitari - UPC 2021

17/02/2021

El rector de la UPC mitjançant la Resolució núm. 216/2021 de 15 de febrer, ha aprovat la Convocatòria per a l’elecció dels representants al Claustre Universitari. Aquesta elecció es realitzarà amb urna electrònica.

Atès que s'acaba el mandat dels membres electius del Claustre Universitari elegit el 2017, aquest any cal elegir els representants electius. El Claustre Universitari és l'òrgan de màxima representació de la Universitat, amb un màxim de 303 membres, i inclou una àmplia representació de tots els sectors.

Tota la informació i documentació referent a aquest procés electoral està disponible al web eleccionsclaustre.upc.edu

D’acord amb el calendari electoral, el dia 26 de febrer es publicarà el cens electoral provisional i s’iniciarà el termini de presentació de reclamacions, termini que finalitzarà el proper dia 5 de març.