Convocat el Premio Nacional de Estadística

Impulsat des de l'Instituto Nacional de Estadística (INE), es valorarà l'aportació i la tasca científica en el camp de l'Estadística i està dotat en 30.000 €.

Premi Nacional de Estadística (INE) 1a edició

L'Instituto Nacional de Estadística (INE) convocarà anualment el Premi Nacional d'Estadística, que s'atorgarà com a reconeixement a l'aportació i tasca científica en el camp de l'Estadística, manifestada per mitjà de la trajectòria professional dels candidats o mitjançant una obra singular.

Podran ser candidats experts en actiu de nacionalitat espanyola. Les candidatures podran ser proposades per totes les institucions, organismes o fundacions de caràcter públic o privat que estiguin especialment vinculades amb l'estadística.

Aquest premi s'estableix en substitució dels Premis INE, Eduardo García Espanya i està dotat en 30.000 €. Es podran enviar candidatures fins al 18 de novembre de 2020.

Més informació al web de l'INE.