Convocades les Borses Ferran Sunyer i Balaguer 2021

Adreçades als millors projectes d'estudi o de recerca matemàtica relacionats amb la tesi doctoral, el termini acaba el 28 de febrer 2022.

Convocades les Borses Ferran Sunyer i Balaguer 2021

La Fundació Ferran Sunyer i Balaguer, amb la col·laboració de Birkhäuser, convoca les Borses Ferran Sunyer i Balaguer, ofertes als millors projectes d’estudi o de recerca matemàtica relacionats amb la tesi doctoral.

Sol·licitants

• Estudiants de doctorat de l’àrea de les matemàtiques d’una universitat dels Països Catalans, en el tercer o quart any del programa de doctorat.

Objectiu

• Reforçar la formació en recerca.

Materialització de l’objectiu

• Estada d’1 i 3 mesos d’estudi o de recerca en una institució fora de l’àmbit geogràfic de la universitat d’origen.
  • En cas que l’estada sigui posterior a la data prevista per a la defensa de la tesi doctoral, el període entre la defensa i l’inici de l’estada no pot ser superior a tres mesos.
  • Les estades s’hauran d’iniciar entre l’1 d’abril i l’1 de desembre de l’any de la convocatòria.

Condicions de les borses

• La Borsa FSB és compatible amb les beques i contractes tant predoctorals com postdoctorals, però no amb els ajuts de les administracions públiques per a la mateixa estada de recerca objecte de la beca.
  • La dotació de cada borsa és de 1.500 euros mensuals durant el període objecte de concessió, subjecta a la retenció de l’IRPF.

Comitè de selecció

• Constituiran el comitè de selecció els matemàtics membres del Patronat de la Fundació Ferran Sunyer i Balaguer.

Sol·licituds

• Les sol·licituds s’han de presentar abans del dia 28 de febrer de 2022 a les 14 hores. Prèviament, cal donar-se d’alta per mitjà de l’aplicació següent: http://ffsb.iec.cat

Més informació a l'enllaç web: Borses Ferran Sunyer i Balaguer