Barcelona Analysis Conference 2019 del 25 al 28 de juny

20/06/2019

Amb la participació del Dept. Matemàtiques UPC en el comité organitzador i amb la presencia de dos titulats FME com a conferenciants plenaris: Joan Bruna i Xavier Ros-Otón.

Del 25 al 28 de juny de 2019 se celebrarà a la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona el congrés Barcelona Analysis Conference 2019 (BAC19).

Aquesta reunió està organitzada pel Seminari d'Anàlisi de Barcelona i els grups de recerca d'Anàlisi Matemàtica de l'àrea Barcelona.

La trobada BAC19 és una continuació dels congressos BAC06 i BAC16, ambdós celebrats també a Barcelona el setembre del 2006 i el setembre del 2016. Igual que en les anteriors edicions, l'objectiu principal del BAC19 és reunir investigadors destacats en anàlisi harmònica, anàlisi complexa, anàlisi real i funcional, teoria geomètrica de la mesura, teoria del senyal i EDP's per tal de presentar els últims avenços i discutir línies d’investigació futures. Es fomenta la participació de joves investigadors, als quals es dirigeix especialment el congrés.

Dins del comitè organitzador hi ha membres del Departament de Matemàtiques de la UPC, i hi participaran com a conferenciants convidats: Joan Bruna (FME-UPC), Andrea Cianchi, Ciprian Demeter, Xiumin Du,Wilfrid Gangbo, Pekka Koskela, Marta Lewicka, Eugenia Malinnikova, Tuomas Orponen, Carlos Pérez, Alexei Poltoratski, Steffen Rohde, Xavier Ros-Oton (FME-UPC), Julio Daniel Rossi i Kristian Seip.