Conferència "Disseny i avaluació d'iniciatives per a l'ensenyament de les matemàtiques online: perspectiva australiana" amb la Dra. Elena Prieto

Serà el proper 10 de desembre a les 10 h a l'aula VS218, Edifici Vèrtex. Plaça Eusebi Güell,6 (Campus Nord).

El proper dia 10 de desembre, a les 10 del matí, tindrem amb nosaltres a la Dra. Elena Prieto (Newcastle) que impartirà una conferència sobre "Disseny i avaluació d'iniciatives per a l'ensenyament de les matemàtiques online: perspectiva australiana". La Dra. Prieto és coordinadora d'un Màster en Educació Matemàtica i, a la seva conferència, exposarà dos projectes que ha liderat, un d'ells sobre creació de vídeos de per explicar conceptes matemàtics a estudiantat d'enginyeria amb dificultats per aprovar (alumnat d'àmbit rural, estatus socioeconòmic baix, o d'origen aborigen) i un altre sobre capacitació de professorat de secundària que no van estudiar matemàtiques però s'han vist obligats a ensenyar-les a causa de l'escassetat de professors de matemàtiques a Austràlia.

El link a l'activitat (i a la inscripció) és el següent: