Conferència del professor Xavier Cabré (ICREA-UPC) i de l'economista Jordi Massó en reconeixement al professor John Nash

En un acte conjunt organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques i la Societat Catalana d'Economia que tindrà lloc el 9 de novembre a les 19 h. a la sala Pi i Sunyer de l'IEC.

La Societat Catalana d'Economia (SCE) i la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) organitzen un acte conjunt de reconeixement del Professor John F. Nash (Premi Nobel d’Economia 1994 i premi Abel 2015) el proper 9 de novembre de 2015 a les 19 hores.

L’acte serà a la sala Pi i Sunyer de l'Institut d'Estudis Catalans (Carrer del Carme 47, Barcelona) i consistirà en la conferència: "Les contribucions de John F. Nash a l’economia i a la matemàtica," i els conferenciants seran els professors Jordi Massó, professor d’economia a la Universitat Autònoma de Barcelona i professor afiliat de la Barcelona Graduate School of Economics i Xavier Cabré (ICREA i professor de la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats i de la Universitat Politècnica de Catalunya.