Concurs Planter de Sondeigs i Experiments 2020 de treballs d'Estadística: el jurat treballa per tenir el veredicte ben aviat!

Serà a finals de la setmana del 15 al 19 de juny, acompanyant el final d'aquest curs docent 2019-2020 tan estrany i excepcional. La data concreta i com es farà l'acte de lliurament s'anunciarà en breu.

11a edició del concurs Planter de Sondeigs i Experiments 2020 de treballs d'estadística per grups d'ESO i Batxillerat

A l'espera de tenir el veredicte del jurat, l'organització del Planter agraeix l'esforç de tutor, tutores, alumnat i equips docents pel nombre de treballs presentats en aquesta edició, marcada per la crisi del COVID-19 i pel confinament.

Aquestes són les dades de participació:

• 48 treballs presentats
  • 150 alumnes implicats
  • 18 tutores/s diferents
  • 15 centres docents
  • 8 poblacions
L'efecte de la pandèmia ha fet suspendre la celebració de la Fase Nacional de Incubadora de Sondeos y Experimentos, que havia de tenir lloc la setmana del 24 de juny organitzat per la comunitat de Castella -La Manxa.

El jurat està treballant per poder tenir el veredicte a finals de del setmana del 15 al 19 de juny, un bon col·lofó a aquest final de curs docent 2019-2020 tan estrany i excepcional. La data concreta i el procediment de lliurament en remot l'acabarem d'anunciar pròximament.