Concurs de vídeos d'animació sobre la docència universitària de les matemàtiques: propera presentació a l'FME

Estudiantat, PDI, us convidem a assistir al tret de sortida del 1r concurs de Vídeos Educatius sobre temes de matemàtiques. Serà dimecres 26 d'octubre a les 12h30 h sala d'actes FME.

Des del projecte Numerical Factory impulsem la primera edició del concurs de vídeos educatius sobre temes de matemàtiques en l'àmbit universitari. La participació està oberta a tot l’estudiantat i professorat universitari, així com al professorat de secundària que hi vulgui participar.

Cal que els vídeos siguin vídeos d’animació i no es consideraran aquells que s’obtinguin únicament filmant una explicació a la pissarra o escriure a mà en una tauleta. El referent principal podria ser 3Blue1Brown (de Grant Sanderson) i també alguns altres com ara Think Twice o Mathologer.

Presentació del concurs: 26 octubre 2023, 12h30 sala d'actes FME.

Respecte a les característiques

• Els vídeos d’aquesta competició hauran de tenir una llargada màxima de 4 minuts.
  • L’àudio dels vídeos ha de ser en català.
  • El format de vídeo no és únic, però millor si és mp4. Es poden lliurar dues versions amb resolucions Full 1080p HD (obligatòria) i 480p HD (opcional).
  • El lliurament dels treballs es farà a través d’un formulari on es consignaran les dades: autor(es/s), títol, lloc de treball o estudis cursats actualment (grau i centre), enllaç als vídeos, etc.
  • Per qualsevol dubte, contacteu amb el coordinador del concurs, Toni Susín al correu numerical.factory (at) correu.iec.cat.
  • El premi està obert des del 13 de juliol del 2022 fins al 28 de Febrer 2023!!

El tema és lliure i pot correspondre als continguts d’assignatures dels primers cursos d’un grau universitari com per exemple: Càlcul, Àlgebra Lineal, Geometria, Càlcul Vectorial, Equacions Diferencials, Topologia, Mètodes Numèrics, Estadística, etc.

Més informació al web Numerical Factor